Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Zwrot / Odstąpienie od umowy


KLIKNIJ I POBIERZ formularz zwrotu

Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Zamiar zwrotu możesz głosić mailowo na adres info@ogrodowymlyn.pl, wysyłając w załączniku zdjęcie wypełnionego formularza.

Zapakowany produkt wyślij do nas wraz z formularzem zwrotu towaru na adres:
Kolonia Skarszewek 21
62-817 Żelazków.

Koszty odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Klient. Prosimy nie wysyłać do nas przsyłek za pobraniem - nie zostaną odebrane.

Szczegółowe informacje oraz podstawę prawną znajdziesz w naszym Regulaminie pkt.8

Reklamacje


Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres Kolonia Skarszewek 21, 62-817 Żelazków lub w formie mailowej na adres: info@ogrodowymlyn.pl

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  • żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia;
  • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Reklamowany towar należy dostarczyć do Sprzedającego bezpośrednio na adres:
Kolonia Skarszewek 21,
62-817 Żelazków

Reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym czasie od daty doręczenia przesyłki reklamacyjnej do Sprzedawcy. nie później jednak niż 14 dni.

Szczegółowe informacje oraz podstawę prawną znajdziesz w naszym Regulaminie pkt 6.