Doskonale zrozumiemy, że podczas zakupów, doboru czy samego planowania zmian rodzi się mnóstwo pytań. Aby było Państwu łatwiej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez klientów podczas wizyt w naszej Szkółce. Jeśli jednak nie znajdą Państwo wachlarza odpowiedzi rozwiewającego rodzące się wątpliwości zapraszamy do wysłania zapytania na adres: info@ogrodowymlyn.pl



  • Czy istnieje możliwość zamówienia roślin telefonicznie lub mailowo? 
    • Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy zadzwonić pod wskazany na stronie numer telefonu. Podać nazwy wybranych roślin z naszej oferty online wraz z wielkością pojemnika. Nasz dział sprzedaży detalicznej przygotuje zestawienie roślin wraz z cenami oraz kosztem wysyłki i prześle na Państwa adres e-mail. Analogicznie należy postąpić gdy wybiorą  Państwo zamówienie drogą mailową. Jednakże zachęcamy Państwa do dokonywania zakupów za pośrednictwem naszej strony. Proces zakupowy został tak zaprojektowany, aby każdy zakup przebiegł bez problemu. Ponadto proszę mieć na uwadze fakt, że dokonywanie zakupów za pośrednictwem naszej strony jest nagradzane programem lojalnościowym.
  • W jakich godzinach można składać zamówienia?
    • Dokonując zakupów za pośrednictwem strony mogą Państwo składać zamówienia przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Telefonicznie w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
  • Czy można kupić rośliny na fakturę VAT?
    • Tak, jeśli poinformują nas Państwo o tym podczas składania zamówienia. W przypadku braku zgłoszenia chęci otrzymania faktury wystawimy paragon. 
  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
    • Oczywiście, odbioru można dokonać w siedzibie naszej Szkółki już w następnym dniu roboczym. Dokładną lokalizację znajdą Państwo w zakładce kontakt.
  • Jak należy postąpić gdy kurier dostarczy przesyłkę uszkodzoną (rozerwany karton, zgnieciony itp.)
    • Jeśli podczas odbioru przesyłki z rąk kuriera stwierdzą Państwo, że paczka nosi ślady niewłaściwego traktowania przesyłki.Należy nie odbierać przesyłki oraz zgłosić problem kurierowi, który w obecności Państwa sporządzi stosowny protokół zwrotu.
  • Najlepsza pora na sadzenie roślin?
    • Rośliny, które posiadają system korzeniowy w pojemniku można sadzić od wczesnej wiosny (kiedy gleba odmarznie po zimie)  do późnej jesieni. 
  • W jakim terminie prowadzimy sprzedaż?
    • Sprzedaż wysłkową prowadzimy od 1 kwietnia do 31 listopada. Terminy jednak mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe
  • Jak często podlewać zakupione rośliny?
    • Różnorodność roślin jest tak duża, że ciężko wskazać konkretną ilość wody. Każda roślina w sklepie ma opisaną cechę tzw. wilgotność przy której widnieją wymagania rośliny co do potrzeb nawodnienia. Ponadto należy pamiętać, że na ilość wody w glebie wpływ ma wiele czynników: nasłonecznienie, rodzaj gleby, temperatura, rodzaj zastosowanej ściółki, ilość opadów.