Doskonale zrozumiemy, że podczas zakupów, doboru czy samego planowania zmian rodzi się mnóstwo pytań. Aby było Państwu łatwiej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez klientów podczas wizyt w naszej Szkółce. Jeśli jednak nie znajdą Państwo wachlarza odpowiedzi rozwiewającego rodzące się wątpliwości zapraszamy do wysłania zapytania na adres: info@ogrodowymlyn.pl



  • Czy istnieje możliwość zamówienia roślin telefonicznie lub mailowo? 
    • Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy zadzwonić pod wskazany na stronie numer telefonu. Podać nazwy wybranych roślin z naszej oferty online wraz z wielkością pojemnika. Nasz dział sprzedaży detalicznej przygotuje zestawienie roślin wraz z cenami oraz kosztem wysyłki i prześle na Państwa adres e-mail. Analogicznie należy postąpić gdy wybiorą  Państwo zamówienie drogą mailową. Jednakże zachęcamy Państwa do dokonywania zakupów za pośrednictwem naszej strony. Proces zakupowy został tak zaprojektowany, aby każdy zakup przebiegł bez problemu.
  • W jakich godzinach można składać zamówienia?
    • Dokonując zakupów za pośrednictwem strony mogą Państwo składać zamówienia przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Telefonicznie w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
  • Czy można kupić rośliny na fakturę VAT?
    • Tak, jeśli poinformują nas Państwo o tym podczas składania zamówienia. W przypadku braku zgłoszenia chęci otrzymania faktury wystawimy paragon. 
  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
    • Oczywiście, odbioru można dokonać w siedzibie naszej Szkółki już w następnym dniu roboczym. Dokładną lokalizację znajdą Państwo w zakładce kontakt.
  • Jak należy postąpić gdy kurier dostarczy przesyłkę uszkodzoną (rozerwany karton, zgnieciony itp.)
    • Jeśli podczas odbioru przesyłki z rąk kuriera stwierdzą Państwo, że paczka nosi ślady niewłaściwego traktowania przesyłki.Należy nie odbierać przesyłki oraz zgłosić problem kurierowi, który w obecności Państwa sporządzi stosowny protokół zwrotu.
  • Najlepsza pora na sadzenie roślin?
    • Rośliny, które posiadają system korzeniowy w pojemniku można sadzić od wczesnej wiosny (kiedy gleba odmarznie po zimie)  do późnej jesieni. 
  • W jakim terminie prowadzimy sprzedaż?
    • Sprzedaż wysłkową prowadzimy od 1 kwietnia do 31 listopada. Terminy jednak mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe
  • Jak często podlewać zakupione rośliny?
    • Różnorodność roślin jest tak duża, że ciężko wskazać konkretną ilość wody. Każda roślina w sklepie ma opisaną cechę tzw. wilgotność przy której widnieją wymagania rośliny co do potrzeb nawodnienia. Ponadto należy pamiętać, że na ilość wody w glebie wpływ ma wiele czynników: nasłonecznienie, rodzaj gleby, temperatura, rodzaj zastosowanej ściółki, ilość opadów.